חנות המפעל לניקוי וחיטוי בריכות

פיתוח מוצר חדש

לפי דרישות הלקוח

אין אתגר שלא נוכל לעמוד בו

יש לכם רעיון למוצר חדש ואתם מחפשים מומחים שיוכלו לפתח אותו עבורכם?

הגעתם למקום הנכון! צוות הכימאים שלנו מתמחים ביצירת טבליות ניקוי מותאמות אישית המיועדות במיוחד לצרכי העסק שלכם. בין אם זו נוסחה ייחודית או צורה וגודל ספציפיים, אנו מתאימים את המוצר לכמה משתנים, כולל כוח הניקוי, ריח, גודל וצורה, כדי ליצור פתרון ניקיון המשלב אפקטיביות ויעילות.

מרעיון ליצור

אנו שואפים להפוך תהליך הפיתוח במפעל Global detergents לקל וללא מתח ככל האפשר עבור לקוחותינו. אנו מבצעים מבחני יציבות ובדיקות רבות גם במעבדה וגם אצל קבוצת משתמשים על מנת להבטיח מוצר איכותי שיעמוד בצפיות לקוחותינו.

*על מנת לקיים את המדיניות הנ"ל הנהלת "Global Detergents" החליטה לקיים מערכת ניהול איכות בהתאם לדרישות ISO 9001  מהדורה 2015, כגישה ניהולית.  מנכ"ל החברה מתחייב להקצות משאבים וכ"א מיומן לביצוע פעולות הקשורות לניהול מערכת האיכות וליישום מדיניות האיכות. מנכ"ל החברה מתחייב לזהות את הסיכונים וההזדמנויות לפעילות הארגון ולקיים פעילויות להקטנת הסיכונים ויישום ההזדמנויות. מנכ"ל החברה מתחייב לזהות את ההיבטים הפנימיים והחיצוניים המשפיעים על פעילות הארגון ולהתעדכן בהם.  מנכ"ל החברה מחויב לפיתוח, מימוש ושיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת ניהול איכות. יקבעו  מדדים ויוצבו מטרות מדידות לתהליכים הרלוונטיים בארגון, כבסיס לשיפור מתמיד. יחסי גומלין בין תהליכים ייקחו בחשבון סיכונים והזדמנויות לניהול יעיל יותר של הקשר ביניהם. מדיניות האיכות, היעדים והמטרות יסוקרו תקופתית ויותאמו למציאות המשתנה בהתאם לצורך.

צוות הפיתוח

צוות הפיתוח – מונאר דעבוס תואר ראשון בהנדסת ביוטכנולוגיה עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום פיתוח וייצור חומרי ניקוי וחיטוי בחברות הגדולות ביותר במשק, וניסיון רב שנים בפיתוח ויצור טבליות בפרט. עם השנים מונאר גם התמחה בפיתוח חומרים מיוחדים לטיפול וחיטוי מערכות מים ובריכות שחיה.

יחד עם מונאר עובד צוות של 3 יועצים שהם דוקטורים בכימיה מהמכונים הגדולים במדעים בארץ.

רוצים לקבוע שיחת ייעוץ
עם המומחים שלנו?

רוצים לקבוע שיחת ייעוץ
עם המומחים שלנו?

עגלת קניות0
אין מוצרים !!
המשך בקניות
0